Ako pracujeme


Predaj  nehnuteľnosti je  obchodný  proces, ktorý pozostáva z niekoľkých fáz.  Od stretnutia s predávajúcimi ako objednávateľmi služby až po dokončenie realitného obchodu,  ktorým je zaplatenie kúpnej ceny predávajúcim a odovzdanie nehnuteľnosti do užívania kupujúcim.


1. fáza 
  •  -  preverenie nehnuteľnosti z právneho hľadiska ( vlastnícke vzťahy,  tituly nadobudnutia, zápisy na liste vlastníctva, vecné bremená, iné právne povinnosti   ) 
  •  -  preverenie technického stavu nehnuteľnosti podľa druhu ( hranice  pozemku, zameranie stavieb na pozemku, napojenie na  inžinierske siete, prístupová  komunikácia,  
  •      kolaudačné rozhodnutie, vek stavby, energetický certifikát  budovy,  katastrálna mapa, náklady na  bývanie, územno-plánovacia informácie k funkčnému využitiu pozemku )
  •  -  právna a  administratívna podpora   
  •  -  stanovenie trhovej hodnoty nehnuteľnosti, stanovenie plánu  predaja  
2.  fáza  
  •  -  príprava nehnuteľnosti na prezentáciu 
  •     ( interiérové   úpravy - vizuálna úprava priestorov pomocou nábytku, dekorácii a detailov,  ktoré zvýraznia prednosti a  vytvoria  útulnú atmosféru )
  •  -  profesionálne fotografovanie kvalitným vybavením pri dobrých svetelných podmienkach   je základom úspešnej prezentácie
  •  -   videoprezentácia  umožní celistvejší pohľad na nehnuteľnosť
  •  -  zábery z dronu  odhalia polohu a  lokalitu  domu a pozemku
  •  -  pôdorysy  priestorov, 2D a 3D pôdorysy, prípadne pôdorys s umiestnením nábytku pre lepšiu predstavu o dispozícii 
  •  -  pútava,  ale  objektívna  textová  inzercia, presné informácie šetria čas a zvyšujú dôveryhodnosť 
  •  -  vizualizácie pri novostavbách alebo pri predaji pozemkov umožnia vylepšiť predstavu o budúcom projekte
3. fáza
  • -  efektívny marketing prostredníctvom prezentácie na celoslovenských  realitných portáloch 
  • -  prezentácia nehnuteľnosti na webovej stránke kancelárie
  • -  prezentácia na sociálnych sieťach rozširuje  povedomie o ponúkaných nehnuteľnostiach
  • -  disponujeme internou  databázou  klientov,  ktorí hľadajú nehnuteľnosti podľa špecifických kritérií 
  • -  letáky, brožúry, príspevky na sociálne siete, ponukové listy, banery na nehnuteľnostiach   zvýšia viditeľnosť ponuky 
  • -  organizácia a  realizácia  obhliadok  makléra s preverenými  záujemcami  a  s  poskytovaním  objektívnych  informácii  o ponúkanej  nehnuteľnosti  
4. fáza
  • -  vyjednávanie kúpnej ceny, obchodná komunikácia k podmienkam obchodnej transakcie je dôležitou súčasťou obchodu a správny prístup  vedie  k získaniu  klienta
  • -  vyhotovenie zmluvnej dokumentácie k prevodu vlastníckych  práv a právnym poradenstvom  je  zabezpečené  kvalitným právnym servisom so spolupracujúcim advokátom
  •     ( rezervačná dohoda, zmluva o budúcej zmluve, kúpna zmluva s návrhom na vklad, protokoly o odovzdaní nehnuteľnosti )
  • -  spolupracujeme  s hypotekárnymi  špecialistami  pri  dojednaní   hypotekárneho úveru  z banky  v prípade ak kupujúci potrebuje  pomoc   s   financovaním kúpy
  • -  zabezpečenie bezpečnej úhrady kúpnej ceny ( notárska alebo advokátska úschova, vinkulácia v banke )
  • -  odovzdanie nehnuteľnosti do užívania na základe odovzdávajúceho protokolu
  • -  realizujeme prepis energii u dodávateľov a správcov bytov,  na základe splnomocnenia zastupujeme predávajúcich osobne alebo elektronickou formou podania

  • Dlhoročné skúsenosti v oblasti sprostredkovania predaja nehnuteľnosti, osobitý prístup na zameranie klienta a jeho potrieb,  kvalitná prezentácia, odborné poradenstvo, otvorená komunikácia,  efektívny marketing, všetky tieto činnosti definujú profesionálne realitné  služby, ktoré  sú zárukou úspešnej a bezpečnej realitnej transakcie.
  • Profesionálne realitné služby sú činnosti, ktoré si vyžadujú špecifické znalosti, zručnosti,  skúsenosti, odborné vedenie a právne zabezpečenie celým procesom predaja.
  • Neváhajte nás kontaktovať a využiť  naše  služby.


Ako pracujeme